Beter dat anderen over onze kwaliteit praten, dan dat we dat zelf doen.

Bij Driessens staat bewonerscommunicatie en informatievoorziening van een (renovatie)project hoog in het vaandel. Daarbij heeft ons personeel altijd respect voor de persoonlijke omgeving van bewoners.

Wij streven altijd naar zo min mogelijk overlast voor de bewoners en onze klanten. Wij vinden het daarom ook erg fijn dat we regelmatig positieve reacties en bedankjes terugkrijgen. Voor ons een bevestiging dat wij onze projecten op een juiste manier benaderen en trots mogen zijn op onze mensen. Zo kregen wij recent enkele mooie complimenten voor projecten die wij hebben uitgevoerd. Want wij vinden namelijk dat het beter is dat anderen goed over je praten, dan we dat zelf doen.

‘Even de complimenten voor de mensen van Driessens. Prima werklui. Correct, netjes, vriendelijk en behulpzaam. Die 2 mag je in ‘t zonnetje zetten.’
Project Zwanenveld in Nijmegen in opdracht van Dura Vermeer Onderhoud en Renovatie voor Amvest.

‘Graag wil ik u langs deze weg laten weten wat voor een fijn personeel heeft. De medewerkers van Driessens hebben bij mij de woning voorzien van nieuwe kozijnen en deuren in opdracht van Dura-Vermeer. Het vakmanschap, de snelheid en vooral, wat ik belangrijk vind, de netheid en het respect voor andermans spulletjes. In één woord bedankt mannen. En u met zo'n fijn personeel, het mag een keer gezegd worden.’
Project Zwanenveld in Nijmegen in opdracht van Dura Vermeer Onderhoud en Renovatie voor Amvest.

‘Via deze weg wil ik kenbaar maken dat ik ontzettend tevreden ben over uw ploeg medewerkers die voor ons de kunststof kozijnen plaatsen in de Marconistraat te ’s-Hertogenbosch. Ze maken een knap stukje werk en onze bewoners zijn hier ook zeer te spreken over. Ik dacht laten we dit positieve nieuws maar eens delen!’
Project Marconistraat in ’s-Hertogenbosch in opdracht van Huybregts Relou voor BrabantWonen.